ont om tid... skojade

hej, kom nyss hem från stan och ska sticka t stan igen om en halv timme, så ska fixa mig och så, skriver mer om idag imon för jag hinner inte just nu!
Men dagen var jätte rolig!



bara skojade lite....
Det hade ändrat tiden till sju -,- så jag hinner berätta :D
okej, först så åkte jag in till stan vid typ kvart över sju, så stog vi på loppis, jag tjänade typ ihop 500 kr på det som jag sålde (asso mina saker)
Det var en som inte fattade mitt andra inlägg:
asso vi hade en bratzdocka som jag bestämde att den skulle kosta 20 kr. Sen så var det en lite tjej som ville köpa den, så sa hon att hon betalade 10 kr för den. Då sa mamma 15 kr, men hon bara 10. Oh så, så sa jag att det var okej om hon köpte den för 10, och då kom hennes mamma och bara, 5 kr? alltså de prutade. och det var jätte många som gjorde så typ.
aja, men sen vid elva kom elle in t stan så gick vi lite på stan, sen kom sofia så gick vi lite på stan och gick t mc och åt, sen stack vi upp t grand, såg minnah ocj jay :) vi skulle typ syälla oss i kö för att få aoutograf, men de hade typ stoppat kön. Oh nästa gång de skulle uppträda och så var vid 3 och vi skulle hem vid halv 3 ;p aja, så typ gick vi där och jag köpte hudstrumpbyxor på HM och ett blått "nätlinne" på New Yoker.
Sen tog vi halv tre bussen tbx t stan, så stack sofia med den bussen som kom sen. sen gick eleni och jag t mc, och åt glass, sen vid kavrt över fyra stac vi med bussen hem, och då var nellie och maja oxå där,  hahah dampade som satan?
men aa, sen nu ska jag in t emil och dom och fira valborg.
Kvällens outfit kommer imon!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: