Paint!

Dag 1 – Varför började du blogga?
Dag 2 – Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - Mina syskon
Dag 5 - Vad är kärlek?
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Dag 9 - Dagens klädsel
Dag 10 - Min tro
Dag 12 - Det här åt jag igår
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig
Dag 15 - Mitt favoritminne
Dag 16 – En dålig vana du har
Dag 17 - Min favoritfödelsedag
Dag 18 - Detta ångrar jag
Dag 19 – Din favoritidol och varför
Dag 20 - Den här månaden
Dag 21 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 22 - Ett ögonblick
Dag 23 – Ett foto på en plats du varit på
Dag 24 - Det här får mig att må bättre
Dag 25 - Det här får mig att gråta
Dag 26 - En första
Dag 27 - Mina rädslor
Dag 28 - Min favoritplats
Dag 29 - Det här saknar jag
Dag 30 - Mina ambitioner
Dag 31 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 32 – Planer/drömmar/mål du har
Dag 33 – Smeknamn du har och varför
Dag 34 - Det här upprör mig
Dag 35 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 36 – Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 37 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 38 – Vad har du sug efter?
Dag 39 – Ett brev till dina föräldrar
Dag 40 – Din favorittid på året?
Dag 41 – Ditt favoritplagg?
Dag 42 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 43 - Ett sista ögonblick
börjar med en sånhär nu.
börjar inte idagfår se när.
hahah diggar mina paint bilder! detta är vad jag har ägnat mig åt den senaste timmen iaf! hah no life.
ska typ ner och kolla träningen sen vid sju
men får se om jag bloggar mer sen ikväll, ahah blivit liiite mycke inlägg idag xd
Till er i min klass:
har vi några mer läxor än No:n, engelskan, tyska?

puss♥
thihi söt!

KOMMENTARER


haha du är får söt med dina bilder annie! Nej det har vi inte. Tror jag! Men nä det har vi inte. ♥

2011-08-29 // 17:26:37

finfin blogg du har :) vad tycker du om min dagens outfit?

2011-08-29 // 18:38:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: