♥Sanningar om mig.

...hittar ni i menyn, så tänkte ta upp några sanningar om mig själv ;)
1. Jag stör mig på folk som köper xperia X8, haha asso inte typ "hatar" men asso jag vet hur dålig den mobilen är och de känns som de bara är pengar som man lika gärna kan kasta i sjön!
2. Jag vill verkligen inte börja nian nästa år! För jag vill inte göra nationella!
3. Jag vet inte vad jag vill jobba med.
4. Jag är inne på fb 24/7!
5. Jag älskar att sitta vid datorn! :D
Så, där har ni några sanningar om mig, ska försöka slänga in några sånna ibland :)
och  såhär ser min vecka ut (eftersom jag inte har något att göra)
Torsdag: elinor, och se match på kvällen
Fredag:  sova över med Moni & jullan? :o
Lördag: Mamma&Pappa ska ha fest
Söndag: soooova, match!
sen är det måndag, och ni vet vad det innebär, skola! :(
men ska koka nudlar nu! För har träning om en halv timme (:
puss♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: