julcup!

heeeeeeeej!
kom hem för typ en halv timme sen
ska väl sova snart tror jag, för ska upp tidigt imon -,-
för ska med farmor och farfar och kolla när min kusin spelar julcup ;p "hon tycker nog de är roligt när hennes kusin sitter uppe på lektar och kollar" sure....
men dagen har väl varit bra, träning va skiit jobbig! ;o men stack ju t lajsbo sen, u´hugos jag åkte ut i semifinalen typ och sen det ena hovets lag i P14 vann cupen (:
såhäääär spännande! en pojk som speladeom 3-4:de plats gjorde ju bort sig totalt... de va sånhär förlängning när de tog ut en spelare för varje minut så va det en spelar + målis kvar och så hände det något så dom blev en mot tv och då fick dom öppet mål, så lägger den ena bollen på mållinjen och lägger sig ner på mage och "nickar" in bollen i mål, men då fick han gult kort för liggande spel! ahhahaha! så de andra laget vann sen...
men nu ska jag fixa mig!
puss♥

KOMMENTARER


» din bästis ;* http://eleniadamidou.blogg.se/

sötaste bästisen ;**

2011-12-28 // 00:44:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: