mellandagsrea!

heeeej mina fina läsare (:
kom precis hem från stan, åkte in vid kvart över tolv med julle & carro.
igår sov jag som sagt över med julle, somnade vid halv fem.. hehehe. sen gick vi upp vid elva
va sjuukt mycket folk på stan!
eleni skulle fixa till en nagel så hon och jag stack upp t grand. sen skulle vi äta där och så va de fullt på donken och matgrejen inne på grand... haha så vi gick omkring där inne gick nog minst tio varv... men sen blev de så att vi gick in på maxi och köpte korv med mos! hahaha, sen stack vi ner t stan igen, lurade julle & carro att vi hoppade på fel buss och hamande i öjaby och dom gick på det, ahah!
men sen satte vi oss på donken och sen gick vi t bussen,
köpte en tröja, linne, underklder
sen fick ajg en earcuff av carro för vi skulle byta julklappar, och jag är så jääävla avundjusk på den bögen :( kan inte säga varför, men vill bara döda henne, hahaha! nääääää, puss på dej med carro :*
men nu ska jag äta sen kommer julle och carro!
puss♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: