sista dagen på 2011!

heej!
nu håller jag på att fixa mig inför ikväll, har värsta klädproblemet :(
har ju typ tre olika klädes plagg att välja emellan...
inte kul asso.
tääänk, nästa gång jag bloggar är det 2012! :D omg,
2011 har varit bra, men 2012 ska bli bättre!
2011 har varit jätte bra om man jämför med 2010 :( värsta året.
missu♥
men mina nyårslöften blir:
• sluta äta godis
• börja träna mer
hahah, det sista vet jag att jag inte kommer hålla... men det första!
har ju klarat mig i ett och ett halvt år innan så då ska jag väl kunna klara det igen!
men nu ska jag fixa mitt lilla klädproblem! får ta på mig någon jävla äckelhögkjlo bara för mamma tyckte det sgå konstigt ut med bara ett linne till en tröjja ajg tänkta ha. jävla krabb, mitt liv, så jag får väl ha på mig vad jag vill eller!? nej, tydligen inte.
puss♥
lite bilder från 2011

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: