lååååååångt inlägg

heeejj! ska skriva värsta långa inlägget så elinor fick något att läsa, haha bara för jag bad henne göra det också!

inte för jag vet riktigt vad jag ska skriva? kan skriva min veckoplanering inför nästa vecka:

måndag: stan med mina girlz

tisdag: lessebo och kolla julcup

onsdag: inget bestämt

torsdag: lessebo kolla julcup

fredag: spela julcup

lördag: nyår

söndag: inget bestämt

så där har ni min nästa vecka (:

gjorde nyss en tidsfördriv grej men orkade inte lägga upp den på bloggen, ändå inte roligt att läsa?

hahah, vad ska jag skriva?

imon ska jag som sagt in t stan med tjejorna på mellandagsrean, bara att hoppas det finns något kvar när vi kommer in, affärerna öppnar liksom vid tio och vi kommer in vid ett för de går bara en buss vid 06:00 och en vid 12:15 ....

tänkte ta tio tåget men det blev så krabbigt ;p

haha ojj klockan är 02:21 ;o

uppsss, och kom nyss på att på tisdag måst jag upp vid sex... för ska hänga med mamma och de t lessebo och kolla när hugo spelar cup och de samlas tio över sju ;p palla, haha men det blir väl kul (:

sen efter kanske eleni kommer för då seplar P14 så ska typ kolla de med (:

kan ju skriva lite om mian vänner? :D

två vänner jag kännt typ hela mitt liv är jocke & millan, vi gick på samma dagis och så.

millan och jag har gått i samma klass ända sen dagis! och jocke och jag har gått i samma klass tills sexan, sen när vi började sjuan så splittrades ju klassen så då kom vi inte i samma klass.

sen har vi ju eleni,carro, julle. julle, eleni och jag har gått i samma klass sen ettan, eleni kom till vår klass då.

sen i fyra slogs 4A & 4B ihop så vi blev en stor klass. Då träffade jag carro,

så har vi ju rasse med, vi har ockås gått i samma klass sen ettan tror jag, men när vi skulle börja sjuan så började vi i olika klasser

sen har jag ju lärt känna människor i lessebo när jag började sjuan som t.ex. jullan & moni (:

har varit med dom ett antal gånger och jag lärde som sagt känna dom i sjuan

elinor lärde jag också känna i sjuan, typ började snacka på fb och sånt först och sen började vi va :)

älskar mina fina vännor!

det finns förstås fler! men orkar inte skriva om alla och det finns sånna jag är kompis med men brukar inte va med ;) som man liksom typ bara träffar i skolan, eftersom jag inte har något annat att skriva om så får ni lite bilder på mina fina vänner!

vissa bilder kanske ni har sett innan, men det får ni faktiskt stå ut med!

blir lite nya bilder som jag och julle tog idag

hahah, har väldigt tråkigt så detta inlägget blir kanske liiite långt bara....

de två sista blev på hur ajg ser ut idag & igår!


KOMMENTARER


» Jullan Svensson - TÄVLING I BLOGGEN http://svenssonjullan.blogg.se/

DEN BILDEN VA NT OKEJ !

men älskar dej ändå !

kram ♥

2011-12-26 // 09:43:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: