29 dagar, blont/brunt?

heej!
jag har inte nämnt det här, men ni har säkert hört de hemska sakerna som händer i Norge.
ussh, vad hemskt. Tänk de ungdomarna, och deras familj & vänner. uusssh! hemska människa som gör sånthär.♥
men iaf, så kommer emil och de snart och jag har inget liv xdd
så slänger in ett inlägg!
meingslöst inlägg men jaou.
idag äre 29 dagar innan skolan börjar! hemskt, fast ändå inte, ska väl bli lite roligat att börja igen. Bortsett från gå upp tidigt varje morgon, läxor, prov och sånt. Men annars ska de väl bli kul att träffa klassen o så igen :) för jag har en rätt bra klass, men kan inte gilla alla så äre ;)
men jaou...
hahaha såhääääär meningslöst inlägg igentligen!
frågar er igen, blont eller brunt?
HAHAHAH, igga mitt face...!
DENNA BILDEN ÄR EN STOOOOR "JAG BJUDER PÅ DENNA"!

KOMMENTARER


» mmatildaah'' <3

Bruuuuuuunt ! :D <3

2011-07-25 // 12:10:15
» En fin männsika,

det du trivs i ;)

2011-07-25 // 23:08:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: