♥Have you ever done something you can´t change?

Omröstningen Längtar du till sommaren? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa omröstningar!




shuuu! nu är jag hemma från stan, mobilbloggade innan men det kom inte upp på bloggen :(
iaf så fick jag tre par skor! ballerina, och två tyg skor, för mina andra svarta är sönder :( sen så vare typ 2 för 199 på Team Sportia + 30 % rabatt så betalde bara 149 ;)
så nu har jag problem! har två skor jag kan ha på skolavslutning, men vet inte vilka :( problem,problem,preoblem. Båda är snygga och sköna! aja, får se hur jag göra. Men bilder på det jag köpte i stan i tisdag & idag kommer upp imon!  Förutom klänningen ;) den får bli hemlig tills skolavslutningen.
men nu ikv blire fortsätta plugga :p musik & so... palla? nej!
men ska kanske gå ut lite?
har blivit ännu brunare idag! :D haha, jag jobbar på brännan ;) var ju skit vamrt idag! så jag satt på mormors balkong och solade & typ dog för det var så varmt, men brun blev jag iaf.

haha min header på den andra bloggen! fin?

puss♥

KOMMENTARER


Hur mår du idag då tjejen?

2011-06-03 // 20:53:47

HAHA och vart fick du en sådan röstgrej från?? :) jo från min blogg lalalal! Jag är bäst, i know.<3

2011-06-03 // 21:34:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: