Om du inte ger upp, har du inte förlorat.

Grattis Millan som blir 14 år idag! Hoppas du får en bra dag :)♥


Heej! asso måste komma på ett nytt "hej"! Shuu, hallå, tjenare, morsning korsning, hej på er?
Imon blire som sagt kalas för Hugo!
Woho! slog precis en irriterand mygga! tror jag.... uush! känner att jag bränt mig på axlarna nu :(
ikväll tror jag inte att jag ska lägga mig vid två... kanske etT? ;) haha nä, men ska lägga mig lite tidigare iaf!
förästen så kommer bloggningen bli dålig denna veckan, tyvär! men har ju musi prov och inlämningsuppgift.
men sen äre ju bara en vecka kvar t sommarlovet! :D så då tror jag inte vi får några läxor den veckan, så då blir nog bra uppdatering!
Förästen, är det någon som skulle vilja gästblogga på sommarlovet vecka 28? för den veckan är jag i Stockhoöm och då kanske jag slänger in en mobil blogg någon gång, men jag pallar itne blogga när jag är iväg! så om ni inte har något för er så får ni gärna gästblogga! :D
men kommentera detta inlägget isåfall, men kommer fråga lite längre fram igen! Och om det är mer än en person som vill blogga kan vi ju komma på någon dag som den ena bloggar och sen den andra ;) haha, om ens någon vill?
OBS! detta gäller bara de jag känner, för jag vill inte ge ut lösenordet & de till någon okänd människa ;)

har ju inte haft någon Veckans Låttips ännu så får bli ett nu,

godnatt!♥

KOMMENTARER


tack!

2011-06-06 // 08:10:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: