kemi, musik, engelska.

heej, har precis kommit hem. gick väl bra, vi red i stora ridhuset igen :) blir alltid så törstig efter och kommer aldrig ihåg att ta med dricka och vi kan aldrig heller köra förbi mc lr något och köpa en, + att jag inte får linser. mina ögon, right? ska spara ihop t de själv.
är typ jätte tjurig just nu! så nu vill ni inte snacka med mig, när jag är sur blir jag sur på allt och alla som gör något lite fel för mig blire ett stort fel om jag är sur, så blir sur på typ alla! men aja, de går väl över
nu måste jag gå och plugga kemi :@ PALLA?!?!?! varför måste man kunna alla farliga ämnen? jag kommer ändå aldrig ha användning för de -,- + varför måste man lära sig plocka skräp?! vi gjorde ju de idag på vädergrunden -,- palla.
hejdå.

PS. kommer tbx när jag är lite gladre. ;p


JAG ÄR MED OCH TÄVLAR HÄR!

KOMMENTARER


Veckans blogg är nu avslutad på min blogg, kolla om det va du som vann om inte drar jag igång med en ny.



Kram ♥

2011-05-16 // 19:29:35
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: