Tävling!♥

Nu drar jag igång med en tävling!

Detta är vad du ska göra för att vara med:
•Du ska skicka en bild till [email protected] som
•Bilden ska visa antingen något som är sommrigt eller något som gör dig lycklig!
•Länka till tävling i ett inlägg på din blogg
•Kommentera även att du är med!
OBS! för att det ska godkännas krävs det att inget annat står i kommetaren + att du gjort allt som jag skrev!

om du inte har blogg kan du vara med iaf! då får du göra såhär:
•Har du facebook får du länka till tävlingen där. om inte så får du skicka länken till 3 st på msn!
•Du ska skicka bilden till [email protected]
•Bilden ska visa antingen något som är sommrigt eller något som gör dig lycklig!
•När du gjort det får du även kommentera att du gjort det

Nu är det bara att skicka och vara med! :D
1:a pris (för er som har blogg): en header + länkning
1:a pris (för er som inte har blogg): en "bakgrundsbild" till er dator kanske? eller iaf så gör jag en bild åt er!


KOMMENTARER


jag är med då! :)

2011-05-03 // 21:47:55

sv;chokladätande är vad jag ägnar dagarna åt! fick även nyss veta att jag blitt kusin nu äntligen - så det kan ju inte vara annat än awesome! :D

2011-05-04 // 23:02:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: