Veckans Låttips♥

Avril Lavinge- Wish you were here




har gjort en kategori som heter Veckans Låttips, varje veckan kommer jag ge ett låt tips! Och ni får gärna tipsa mig om låtar som jag skulle kunna ha i Veckans Låttips!


heej,( NÅGON SOM VET OM DET ÄR BLIVIT ATT MAN BARA KAN LYSSNA PÅ SPOTIFY 10 TIMMAR I MÅNADEN?!)  har vaknat nu, eller aa för  en timme sen typ, nej inte riktigt men ändå. Sitter här nu och glor runt på bloggar och så.  Igår kväll var vi ju i stan, så typ kollade vi på brasan vid Växjö sjön, så sköt de raketer och så, jätte mycket! det var typ bättre än nyår.
Funderar på om jag ska dra igång Dagens Blogg/Kvällens Blogg eller något liknade vad tycker ni?
Sen vid fem i eftermiddag har vi ju vår första seriematch mot Lenhovda! :D
Men nu tror jag att jag ska gå ochh äta lite frukost typ.

KOMMENTARER


sv: okej nice :D javisst kan vi göra det, ska göra ett med en annan lite senare så då plockar jag med dig då :) säger till när det blir, om nån timme förmodligen :)

2011-05-01 // 12:04:50
» stuffstuff - den proffsiga bloppisen http://stuffstuff.blogg.se/

Sugen på fler plagg, accessoarer elr nya prylar?

Kika då in på bloppisen!



www.stuffstuff.blogg.se

-inte som alla andras ! :)

2011-05-01 // 13:24:21

sv: gör så :)

2011-05-01 // 13:51:17

Avril Lavigne är grym! (:

2011-05-01 // 17:16:14
» ♫♪ Sandra T http://sandramusic.blogg.se/

den är bra!

2011-05-01 // 18:38:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: