Was you wort this pain?

Godkväll! nu har jag pluggat engelska och mamma har förhört mig och så. hon rättar det jag skrev nu, det kändes iaf som om det var bra!
Hitills har bara en anmält sig t tävlingen :( Men jag avslutar det redan nu! För det kanske inte går att skicka imon? :o
Och de två första som anmäler sig ikväll i detta inlägget kommer jag skicka en inbjudan till!
men grattis... till den söta tjejen! som vann den en inbjudan!♥ Jag kommer skicka den till dig redan nu ;)
men nu ska jag gå och öva på engelskan!

When she´s not there I´m good enought.

bara för att jag har det sötast marsvinet (a'
ilu.♥

godnatt.♥

KOMMENTARER


Tackkk, men var skickar du det? =D

2011-05-27 // 07:08:06
» ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!! http://angelica.blogg.se/

Fredagens bloggvinnare är nu dragen! Kika in och se om det var du eller anmäl dig till helgens blogg i samma inlägg.



DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/may/fredagens-bloggvinnare-anmalan-till-helgens.html#trackback



PS. Det här är sista gången ni kan anmäla er till dagens blogg. På söndag kommer jag att dra igång med Veckans blogg istället.

2011-05-27 // 13:56:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: