ge mig snö, NU!

heeej!
förlåt för dålig uppdatering, men först blev de som vnaligt skolan och sen julle & ebba.
vi gjorde väl inte så mycket, datorn.
funderar på av vad jag ska väla av pingis, innebandy och ut och gå? för dagen när vi slutar så får man först kolla film, vi ska kolla med sjuorna och 8a, man får välja en film man ska se så de går olika filmer och sen resten av dagen eller något så får man välja mellan att spela pingis, ut och gå eller spela innebandy. Det lutar åt att ut och gå... men vi får väl se!
ska se om jag hittar någon som kanske är social på sms eller facebookchatten?
stör mig på att jag inte kan gå in på facebook i mobilen, det gick ju för fäään på den vita stenåldersmobilen men inte denna -,-' orka.
men puss♥

ge mig snö!

KOMMENTARER


svar: klaaaaaart jag älskar alla dom coolingarna :D <3333

2011-11-29 // 19:03:58

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-29 // 20:27:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: