just a kiss on your lips in the moonlight

heej, har inte orkat blogga förens nu.
märkte nyss att de ser ut som jag har utväxt ;o för mitt hår uppe på huvudet är mycket mörkare ;o
hahah, de är typ för de som växer ut nu, blir ju inte solblekt, men ändå. måste slinga mig!
men iaf, vaknade av att telefonen ringde vid tjugo elva, blev skit sur för att ingen svarade, men när de slutat ringa så kom jag på att jag va hemma själv ;p
men har precis ätit lite & ska fixa i mitt rum & sen börja läsa lite på kemin, och skriva lite på so-inlämningsuppgiften typ, men de är ju rätt kul att mitt so-block är i skolan -,-'
jag får väl överleva, men kan ju inte plugga t franska revolutionen heller dåe.
men nu ska jag städa lite!
puss♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: