tävlar (:

jag är med på denna söta blogg och tävlar om en design och en länk.
va med du också!

heej, kom nyss från ip. Åt pizza men åt inte så är glad att jag åt hemma innan.
har tagit hugos gamla mobil nu eftersom pappa tar med den andra in imon. givetvis hängde inte allas nummer med så till er som har mitt nummer så får ni gärna skicka ett sms med namn i till mig!
och gillar denna mobilen mer än den vita jag brukar ha. Bara det att klockan på mobilen ballar ur ibland... hahah!
men nog om det.
blev iaf en medalj för iv vann vår serie, och blev värsta glad för vi ska va med i julcupen! trodde inte vi skulle det eftersom våra tränare slutat men de sa att dom tränade oss tills julcupen (:
ska lägga in lite nummer i mobilen nu och radera lite av dom som blev kvar som är Hugos kompisar ;)
och jag har entligen fattat vafrör alla skriver Berit på facebook, stormen heter Berit... hon får fan lugna ner sig, elller säger som jullan. Kan det inte bli strömavbrott så vi slipper skolan imon? :D
känns ju som hela huset ska lyfta? och man se hur min lampa som står vid fönstret skakar ;o
puss♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: