växthuseffekten.

sitter jag med just nu, håller på att skriva in allt på datorn i word. är väl typ en och en halv sida att skriva in.
rätt kul att veta också att om jag lämnar in ett inte godkänt arbete så får jag ett F i detta. För vi hinner inte komplitera innan betygen sätts den 13:de december.
så nu gäller det att verkligen bli godkänd! för jag sk verkligen inte få F i något! då blir jag ledsen... ett E kan jag nöja mig med, men absolut INTE F!
hahah, och det är ockås kul att det är 1:a decmeber imon! :D
24 dar t jag är 14 år! äntligen säger jag bara... bara jag kvar som är 13 typ. haha!
men rätt kul också att en vecak efter typ så fyller en annan i åttan 15... -,-'
men nu ska jag fortsätta skriva!
kyss♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: