Drar igång med en lite tävling!

¨
Regler:
•Skicka en bild till [email protected]
•Temat: höst, det kan vara på djur & människor t.ex. bara jag ser att bilden har något med hösten att göra
•Bilden får vara redigerad, men tagen av dig.
•Du får max skicka in två bilder!
För extra stor chans att vinna:
•Gilla min blogg på facebook, HÄR
•Gilla min blogg på bloglovin, HÄR
•Länka till tävligen på din blogg & du får gärna låna bilden ovanför
•Fråga mig något på blogresponse.
Skriv om ni gjort något av det, för annars räknas det inte!
Ni får också gärna kommentera om ni har skickat en bild!
Pris:
Din blogg blir länkade i varje inlägg i en vecka + i min meny.
Jag lägger till dig på bloglovin & om din blogg har en sida på facebook så gillar jag den där :)
Så fram med kamerorna nu! :D
puss♥

KOMMENTARER


svar; Okej! då vet jag :D

2011-09-25 // 14:01:09

hejsan.

nu har jag gillat dig på facebook och sedan bloglovin :)



sedan har jag skickat ett mail till dig och nu ska jag lägga upp på min profil :D

2011-09-25 // 14:18:26
» Nathalie http://nepe.blogg.se/

Jag är med sötnos! (:

2011-10-02 // 12:14:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: