tävling tävling tävling!

Nu drar jag igång med en tävling där du kan vinna ett armband!
För en lott: skriv "jag är med"
För två lotter: skriv "jag är med" & länka till tävlingen på din blogg/facebook.
För tre lotter: skriv "jag är med", länka till tävlingen på din blogg/facebook & lägg till mig på bloglovin. HÄR
För fyra lotter: skriv "jag är med", lägg till mig på bloglovin, länka till tävligen i din blogg/facebook & gilla min blogg på facebook. HÄR
priset är då ett armband + att du bli länkad i min meny i en vecka & jag lägger till dig på bloglovin.
Kommentera om ni gillat på facebook, länkat eller lagt till på bloglovin annars räknas det inte!


Lycka till!
puss♥

KOMMENTARER


jag är med :)

2011-09-11 // 18:48:25

jag är med! :)

2011-09-11 // 19:58:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: