några sanningar och lite annat.

hahha bjuder på lite bider på mig och brodern min! även fast vissa ser väldigt mobbade ut på mig, men man ska väl bjuda på sig själv, right?

har inget liv så jag bjuder på lite sanningar.
1. jag blir typ asglad om någon kille skriver först till mig, ahha okej, det beror väl lite på vem det är, men typ någon man inte brukar snacka med och så.
2. allt som jag redigerar gö jag på picnik.com, men nu ska ju det läggas ner, så då har jag börjat använda http://www.picmonkey.com/ det är typ likadant som picknik!
3. jag har ganska lätt för att börjar gilla någon lite, men ganska svårt för att bli riktigt kär.
4. jag har sån jävla träningsvärk i låren att jag knappt kan ställa mig upp från en stol...
5. jag lyssnar oftast på msuik & kolalr tv, samtidigt som jag pluggar

sådääär, nu ska jag återgå till pluggeriet tror jag faktiskt! fredaag imon<3333333 hihohho, puss!

KOMMENTARER


Så söta! :)

2013-10-06 // 14:18:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: