2012

Januari: Fick våra skoldatorer. Va så smart och råkade återställa hela min mobil.. Hade besöksrekord! Spelade teater i kyrkan med konfan. Skaffade id- kort (som jag såg förjävlig ut på.) Hade tjejkväll hemma hos Carro.
Februari: Åkte pulka ute i högerhall. Sov över med Elinor och gjorde extremt fina teckningar på paint. Skaffade twitter. Va i Kalmar och firade farfar. Fick min mobil!
Mars: Videobloggade lite från skolan med Jullan. Va i stan med Julia & Carro. Bowlade med klassen. Upptäckte William Spetz, bäästa! Va i Malmö med bästa konfagänget.
April: Var i Kalmar med Eleni. Instagram kom äntligen till android. Drog till Jönköping med familjen. Spräckte skärmen på min mobil. Praoade på sjukhuset med Eleni. 
Maj: Fick ögoninflammtion. Konfimerade mig! Köpte min systemkamera. 
Juni: Tjej kväll med mina brudar. Slutade åttan. Va på liseberg. Va med Jullan. Firade midsommar. Firade Elin, Sara & August. 
Juli: Allsång i Linnëparken. Firade Rasmus. Va på Öland med Carro. Åkte till Uddevalla. Va på Ullared. Fick ögoninflammation igen. Sov i tält med Carro & Julia. 
Augusti: Va med Jullan & Moni. Hade tjejkväll med Julia & Carro. Började nian. Va med Elinor
September: Hade tjejkväll med Eleni, Julia & Carro. Tog skolfoto. Sov hos Elinor. Firade Jocke. 
Oktober: Va ute och fotade med Eleni. Första snön kom. 
November: Åkte till Jönköping. Drog till Kalmar med Eleni. Slingade håret. Kollade Breaking Dawn- Part 2 med Julia. Spelade paintball med laget. 
December: Firade Eleni. Gick Lucia. Slutade skolan. Fick en iphone 5. Firade julafton/födelsedag. Spelade julcup.
 

KOMMENTARER


» Jullan Svensson - foto, vardag & mode http://www.svenssonjullan.blogg.se

ÅÅÅåÅH VÅRAN VIDEOBLOGG, HIHIHIHI!
btw, vi borde ses någon dag nu på lovet :D
kramis ♥

Svar: det tycker jag absolut! :D kram♥
Annie Hjelm

2012-12-30 // 13:38:36
» ❤ w i l m a ❤ http://wilmalinneas.webblogg.se

sv: tack visst är den! :)
gott nytt år på dig ❤

2012-12-31 // 08:45:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: