Dag 7 - mina rädslor

Dag 1 – En bild på dig själv
Dag 2 - En gammal bild på dig själv
Dag 3 - Dagens outfit
Dag 4 - En bild på den personen som smsade dig sist
Dag 5 - En bild på något som gör dig glad
Dag 6 - En bild på ditt favoritdjur
Dag 7 - En bild på mina rädslor
Dag 8 - En bild som du alltid skrattar åt.
Dag 9 - Du och någon klasskompis
Dag 10 - Din facebook bild
Dag 11 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 12 – En bild på dig och en förälder
Dag 13 - Någon i din släkt
Dag 14 – Något du är beroende av
Dag 15 – Den fulaste bilden på dig själv
Dag 16 - Bild på familjemedlemar
Dag 17 – Något jag använder varje dag
Dag 18 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 19 – Bild på favoritsporten
Dag 20 - Ett sommarminne
hahah ser inte vad ajg skriver nu så det anske blir lite stavfel eftersom jag ite kan kolla på bilden, så ni fattar nog hur rödd jag är....
är as rödd för typ alla småkrup
vara ensam när det är mörkt, speciellt i en skog på kvällen
att kolla skräckfilm, hatar att kolla skräckfilm...
ligger alltid undertäcket eller har en kudde framför ansiktet, så jävla lättskrämd...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: