det svider inom mig, trorts att det gått så många år

tjobbbaaaa!
elinor åkte precis hem, vi gjorde itne så mycket, typ satt och snackade och hon tog massa egopics med min kamera (:
ska sätta mig och vika lappar nu & kolla Top Model tror jag... om det har kommit ut på tv3play än?
spelar just nu Drax Someting, ja, jag är beroende....
skolan idag va som vanligt, vi fick reda på lite mer om praon som vi ska göra v. 17.
vet inte riktigt vart jag ska vara men ska ringa lite imon med eleni.
vill iaf helst vara i växjö!
sen imon så ska jag, jocke & axel t kvardamm och snacka om bikupan så missar typ engelskan och kanske svenska!
btw, fick en kommetnar om att jag ska lägga ut bild på mitt rum
svar: jag har fortfarande lite småfix kvar så jag lägger upp bild när det är helt klart ;)
puss

KOMMENTARER


» Sarapetter ^^ http://saraspetter.blogg.se/

- okej bra :D har varit i skolan & så har jag pluggat :P

2012-02-28 // 20:01:42
» JOACIM

BULLE<33333333333333

2012-02-28 // 20:31:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: