tillbaka till verkligheten

hej!
jag pallar verkligen inte läsa den där boken, dålig som satan och vissa frågor kan jag inte svara på, dö.
har iaf suttit och kollat kläder och sånt på nelly, hm & gina
imon är det skola igen, denna veckan har gått sjukt snabbt!
orkar verkligen inte, ska vara klar med no:n på tisdag och jag tror inte min grupp är klar, och imon försvinner no:n eftersom vi ska på någon grej i folkan.
längtar som satan tills skolavslutnigen!
sen får sommarlovet gärna hålla på hela livet, för jag vill inte börja nian....
får väl längta tills konfaresan, då är ju alla lediga på måndagen sen är vi lediga två dagar till så jag slipper skolan.
sen är det ju påsklov, är det några mer lovdagar sen? tror nästan inte de.
nu ska jag sluta klaga!
puss
hahha, ser ni eleni i bakgrunden...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: