my one less lonly boy

1. Om någon sårar mig så skyller jag alltid på mig själv, jag blir sur på både den & mig själv. Tänker typ alltid "nej, jag skulle inte gjort så....", liksom försöker hitta något som ha gjort att det är mitt fel.
2. jag har vääldigt lockigt hår! Vissa tror att jag typ har lockat det men det är så när jag vaknar, eller haha jag borstar ju det men jag gör inget annat
3. Jag tänker ofta "jag väntar 3 minuter innan jag skickar det..."
4. jag lyssnar ofta på låtar som visar vad jag känner just nu, HAHAHH där lät jag väl som en poet eller något...
5. jag älskar att kolla meldodifestivalen, har kollat på alla deltävlingar sen jag va liten typ.

hej & hå!
nu är allt på plats i rummet, mublerade om lite och så, min bror gick och tog kort med systemisen så får se om det blev några bra bilder som kanske kommer ut på bloggen :)
sitter och spelar "draw something" med massa människor! hahah jag äger ju på att rita!
ska lägga mig i sängen nu och kolla Dubbelliv!<33333
love that program!
puss
hahaha fiiint!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: