jag går i dagar i tröjan du hatar

1. om någon ringer på morgon och jag sover och den personen frågar "väckte jag dig?" svara jag alltid nej, även om den gjorde de
2. när det är snö och jag är ut och går sparkar jag alltid på en snöklump
3. jag har alltid på spotify eller rixfm
4. jag kan de flesta låtarna som spelas på rixfm utantill.
5. på morgonen när jag är trött är jag inte precis på det bästa humöret, hahah!
6. när jag kollar skräckfilm har jag alltid fötterna uppe i soffan och en kudde i nät som jag sätter framför ögonen när det blir läskigt
7. jag klarar aldrig att håla fint på mitt rum mer än två dagar, knappt det
8. om jag typ säger "jag blir aldrig sjuk" måste jag altid säga "peppa, peppa, ta i trä" efter så att det inte ska hända sen
9. jag saknar sommaren otroligt mycket, och sommaren 2012 ska bli bäst!
10. jag hatar när man skriver/smsar med någon och sen slutar den svara
11. jag äter som en jävla häst, hahahah!
12. jag tycker det är ganska svårt att säga snälla saker, typ "tack" och sånt face to face
13. jag hatar att vara först med saker, först med att vara klar med ett prov, om vi gör någon övning på träningen och jag är först får alltid någon gå före mig.

KOMMENTARER


» L I S A S P H O T O S http://lisasphotos.blogg.se/

SV: Okej, säg till när du länkar mig så länkar jag dig med :)

2012-01-29 // 12:59:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: