onödiga sanningar som ni kanske läst innan.

1. äter inte skalet på potatisar
2. är totalt livrädd fär spindlar, spelar ingen roll hur små de är.
3. jag är väldigt lättskrämd och kan inte kolla skräckfilm själv eller utan en kudde framför ansiktet.
4. på kvällarna när jag sitter vid datorn har jag alltid på tv:n för att höra lite folk prata.
5. jag har alltid någon favoritblogg jag går in på först
6. jag har inte fått något myggbett i år
7. jag kollar hellre instagram än facebook!
8. jag kan inte stå still när jag borsta tänderna, går runt typ i hela huset haha.
9. stör mig på folk som man smsar med och sen slutar de svara :(
10. jag har extremt tråkigt nu och pappa har tagit antenn sladden till tv:n så jag kan inte kolla tv...
11. det är skit varmt i mitt rum just nu.
12. en av mina bästavänner fyller år imon hihi :)
13.det är 149 dagar tills jag fyller år...
14. jag vill börja skolan så jag får tillbaka datorn, sen kan jag ta lov igen.
15. jag hatar att ha ögonkontakt med folk förlänge
16. jag är väldigt blyg tills jag lärt känna någon
17. ben n' jerrys är världens godaste glass! :love:
18. jag använder hellre jeans än leggings och mjukisbyxor, de va tvärtom för ett år sen.
19.nu kopplade pappa in antennen så nu kan jag kolla tv igen!
20. imorgon är det söndag och då ska jag sova lääääänge!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: