underbara Halmstad!

 

Hej! Kom hem från underbara Halmstad idag! 5 dagar me klarblå himmel och sol, underbart! Har gått ner till stranden vid tio nästan varje morgon, om inte tidigare och solat & badat tills klockan tre- fyra! Blev bara lite instagarm bilder eftersom att jag inte för över bilderna än, och de blir dock bara mobilbilder eftersom vi va på stranden hela tiden och jag vill inte ha med kameran ner dit ;) färg har jag ju fått iallfall! hihi, både röd och brun ;) får se hur de går att sova för de sved rätt mycket när jag duschade...
 
träffade julia en stund till efter vi kommit hem och ska strax krypa ner! Eleni har stuckit till Kreta och jag saknar henne redan, inte träffats på jätte länge ju :( menmen, hoppas du får det bäst hjärtat!
fler bilder kommer imorgon!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: