det finns bara en av mig och det är jag, det finns bara en av dig och det är du, det finns bara två av oss och det är vi.



heejheeeej! sitter och äter just nu, skolan va väl som vanligt men vi slapp so:n för vi va och kollaed när kören sjöng. sen gick jag som sagt och klippte mig. ska läsa lite hk:n nu och sen byta om. farmor & farfar ska med in till ridningen idag, eftersom mamma inte är hemma och hugo brukar inte vilja hänga med + att de hade sagt att de vill hänga med någon gång, så då passade de bra idag :) puss!

KOMMENTARER


» MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt http://majakron.blogg.se/

Hur blev klippningen då? :D

2012-03-26 // 18:35:27

YEEEY, två av oss- låten vi sjöng (y) <333

Btw, gör du nått i helgen ? :)

2012-03-26 // 20:31:36
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: