givning someone you'r time, is the best thing you kan give. Becuse you will never have it back

hahah hittade denna bilden på fb, från när några rappare va på Bikupan. Hittar ni mig?
jag står typ i mitten fast lite till höger, med svart linne och vitt "bandgrej" på huvudet :)

hejhej! tror jag ska hoppa in i duschen strax, ska läsa egenom so powerpointarna och hkk:n med tror jag... orkaaaar inte med skolan imon! palllaaaa, sen har vi hk-prov på onsdag och so-prov på torsdag. Känns ju väldigt kul att jag kommer va tvungen att plugga engelska grammatik på påsklovet för vi har prov v. 15. Och tyska prov v. 16... lalallalaal. btw, har märkt att är min inne på internet så ser man inte mina rubriker, men det gör man om man är inne på google chrome? puss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: