skolfoto, schema, och en sjukt rolig video.

har tänkt på en grej, det är jäävligt stor skillnad på skolfotot i 7:an och i 8:an....
7:ans skolfoto vill jag bara bränna upp och glömma. Så jävla hemskt... hahah men seriöst, att man förändras så mycket på bara ett år liksom? okej, vissa kanske man inte ser jätte stor skillnad på, men ändå!
jag har inget liv, så tänkte skriva eller göra något, om någon är sugen på att se mitt awsome schema så kan ni ju få göra de!
hihihohohehehe, älskar vårt schema på fredagar och hatar det på tisdagar... haha, ni kanske fattar varför? Har iaf inte någon morgon när vi börjar vid 08:00, skööönt! För då hade jag liksom behövt ta fem i halv åtta bussen.
och det hade jag nog aldrig orkat, för då hade jag fått gå upp vid typ kvart över sex.
och hääääär har ni något ni kan skratta åt
ni får väl tycka vad ni vill, men vi har iaf gryyymt kul! Vi är så oseriösa som det går att bli, det hoppas jag ni fattar? Detta är veeerkligen inte allt, hahah. Det är mycket ni inte får se.
nu blev detta inlägget väldigt lång
puss&godnatt

KOMMENTARER


Hhahah naaaw söta tjejer :D Vilken danskänsla ni har ;)<333

2012-03-25 // 22:33:26
» ...

1.20 ungefär:

"vi börjar med höger" så börjar ni med vänster :ppPPppPPppPPppPp

2012-03-26 // 22:06:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: