my world will never be the same, I'm glad you came



heeeej! matchen slutade 2-3 till oss. Gaahh, fan vad sur jag bli på små äckliga bitchar..... inte på bästa humöret. Först va jag lite irriterad på tingsrydborna, sen kunde vi inte stanna på vägen hem och köpa något att äta, så blev jag surare för de. I bilen hem började min bror tjabba om att när ens lillasyster är stor, typ 10 år så kan man inte säga lillasyster längre, utan då måste man bara säga syster. Då ballade jag ur för de, eftersom att jag redan va lite sur, gaaaaahh. Hhaha, faaaaan dååååå.... och nu måste jag plugga äcklig so & no, ska sluta klaga nu :))) jäävligt glad över att vi vann mot dem iaf, pussssaaaar!

KOMMENTARER


hahaaha hugo, hugo... hahah!<3

2012-05-31 // 21:56:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: