bifffff

söt liten biff, HAHAAH.

hej & godnatt! har suttit och skrivit på nyhetsrapportering, blev tillslut om den där saken i Grekland. Hahah, inte för att jag fattar så mycket av det, men det ska väl fixa sig hoppas jag! mamma hjälpte mig lite med, men no:n fattar jag fortfarande inte riktigt... orkar inte. Får fixa det imon istället. Nu sitter jag här i min säng och gör inget, tror jag ska krypa ner i sängen om någon timme, skola som vanligt igen imon! och bara typ 3 och en halv vecka kvar till sommarlov, love life! slänger in lite sanningar om mig, för jag har väldigt extremt tråkigt



1. jag gillar inteeee mitt efternamn! egentligen kan jag ju byta efternamn till Karlsson, eftersom att min pappa heter det i efternamn. Och om inte min morfar & mormor hade gift sig och tagit morfars efternamn hade det ju funnits en chans att jag fick heter Johansson istället i efternamn typ.

2. jag skriver typ aldrig mer än fyra "<3" till någon, tycker det ser så fult ut. till de flesta jag skriver hjärtan till skriver jag bara ett, men t.ex eleni & jag skriver inget "<3" till varanndra, eller ibland, men ändå, vänskapen går ju inte ut på hur många "<3" man skickar?

3. sitter just nu och lyssnar sönder Turn to you- Justin Bieber

4. jag har ont i huvudet :( fast ingen kan ju komma och säga att det är för att jag har druckit för lite idag, har ju typ druckit upp 10 liter vatten, nääää, men mycket vatten & doppade huvudet i vatten under matchen också.

5. jag vill skaffa moppe, men vi får väl se hur det blir med det, ändå ett halv år kvar så jag hinner kanske ändra mig.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: