20 dagar

Dag 1 – en nytagen bild på dig + fakta om dig själv
Dag 2 – någon jag saknar
Dag 3 – hit vill jag resa

Dag 4 – innan jag dör

Dag 5 – en bild från en tid du saknar
Dag 6 – en bild på dig och din familj
Dag 7 – smeknamn du har, och varför du har dom
Dag 8 – något du vill ha just nu
Dag 9 – något du inte kan leva utan
Dag 10 – bästa tvserien
Dag 11 – värsta dagen i ditt liv
Dag 12 – en bild på dig förra året och en från nu – hur har du förändrats sedan dess?
Dag 13 - Staden där du bor
Dag 14 - Bloggarna du läser
Dag 15 - Detta gör jag på helgerna
Dag 16 - Bild på sminket du brukar använda
Dag 17 - Bild på det du köpte senast
Dag 18 – om du hade 10 000kr
Dag 19 – Min favoritfödelsedag
Dag 20 – Vad hade jag på mig i dag?

Kör på detta nu, lite roligare kanske än att bara läsa om vad jag gör på dagarna.. vilket brukar vara samma varje dag haha ;) Men börjar i alla fall med detta imon! 

 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: