sanningar om mig

Jag gillar inte svenska filmer, tycker amerikanska är bättre - vet inte riktigt varför, men på något sätt blir amerikanska bättre och sen pratar dem engelska vilket jag tycker är bättre haha ;)
 
Jag vill ha en iphone, ångrar att jag köpte den mobilen jag har nu - jag tyckte den mobilen jag har nu va jätte bra (och det är den) så det var därför jag köpte den, men ångrar att jag inte väntade lite till och köpte en iphone istället. :(
 
När jag blir stor vill jag operera mig så jag slipper ha linser/glasögon - tycker det är sjukt jobbigt att ha linser men jag vill inte gå tillbaka till glasögon
 
Jag vill åka på språkresa med mina kompisar nästa sommar - så sjukt taggad på det! problemet är ju då att jag inte får..
 
Jag kollar hellre instagram & twitter än facebook - händer aldrig något på facebook längre.
 
Jag längtar tills jag flyttar hemifrån och får inreda en egen lägenhet - så sjukt kul hihi :)
 
Jag önskar mitt hår kunde växa lite snabbare - Känns som att det inte växt något på 3 år.. men när man kollar på bilder från sommarlovet mellan 6:an - 7:an så var mitt hår inte ens ner till axlarna och nu ligger der på axlarna så lite har det väl växt. ;)

Jag gör om min spotifylista väldigt ofta - och varje gång finns det ändå bara ca. 5 låtar jag lyssnar på av alla låtar, sen tröttar jag på dom och byter ut dom mot 5 nya.
 
Det syns väldigt tydligt på mig när jag är sur/arg - allt ändras, hur jag pratar, står, går osv. och jag kan verkligen inte låtsas vara glad när jag egentligen är sur
 
Jag stör mig på mindre barn som skriver "hej vgd" - jag vet att jag själv gjorde det när jag var mindre, men nu när någon skriver så till mig så ballar jag ju ur haha. Förutom om det är någon kompis så jag fattar att den inte är seriös ;)
 
 
Glöm inte veckans blogg, den hittar ni här!
 

KOMMENTARER


Intressant! :) Haha, jag tycker inte heller att det händer så mycket spännande på facebook längre, mest bara länkar till olika saker och meningslösa bilder som någon har delat! :P

Svar: Tack! :D

2012-11-02 // 17:40:05

super fin bild:)

2012-11-02 // 21:14:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: