sanningar



Jag är ganska blyg- har alltid varit, och har svårt för att prata med såna jag inte pratat med innan eller inte känner så bra

Jag berättar allt för mina kompisar- sen finns det ju vissa jag berättar mer för än av jag gör för andra

Jag har rätt dåligt självförtroende- men kan säga att det har blivit bättre under de senaste året, för lite mer än ett år sen va de verkligen i botten.

Jag är livrädd för spindlar- ussh, ser jag en spindel i mitt rum och någon tar bort den går jag ändå inte in där på ett tag för de kan ju finnas fler ;)

Jag är lättskräm- gillar ju inte direkt att kolla skräckfilmer, blir alltid livrädd och de slutar med att jag sitter med en kudde framför ansiktet + att jag bli sjuk påverkad av filmerna. 

Jag har aldrig haft riktigt långt hår- den längde jag har nu på håret är det längsta jag haft.

Jag kollar instagram mer än facebook- tycker facebook är svintråkigt nu för tiden, händer ingenting och de enda statusarna är typ "Gilla så skriver jag vad jag tycker om dig" osv.

Jag hatar när folk kollar på min mobil- har ju oftast inget att dölja precis men får ändå panik.

Hittar alltid på ursäkter till att inte plugga- precis de har jag gjort nu, "Kan ju skriva lite sanningar om mig", "Men den bloggen kanske har uppdaterat? osv.

KOMMENTARER


» Anonym

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

2012-09-18 // 17:50:55
» ~ L I N N ~ http://linnhahne.blogg.se

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

2012-09-18 // 17:51:05
» MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt http://majakron.blogg.se

Nej spindlar är inte trevliga djur inte >.<

Svar: haha nej verkligen inte!
Annie Hjelm

2012-09-18 // 19:57:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: