nytt!

 
Tjena! Har haft en mysig helg med min pojk. I fredags åkte jag till honom och så hade de kalas för hans bror som fyllde år. Han hängde med mig hem sen när pappa hämta mig oh sov här. Igår spelade jag match mot Lindsdal, gick inte så bra och slutade med att ambulansen fick hämta en ur de andra laget så matchen avbröts 10 minuter för tidigt. Men efter det hängde jag med Johan hem och sov där. Kollade på filmen Undercover Brother och som vanligt några avsnitt av The Walking Dead, nu vill man bara se mer och mer för alla avsnitten är så spännande haha..
 
Imorgon börjar skolan igen, jag börjar vid nio så tar 08:20 bussen in till stan! Sommarlovet har gått ganska snabbt tycker jag fast ändå känns det som de var hur längesen som helst som vi slutade skolan? Är faktiskt lite taggad på att börja nu igen och lite smått nervös. Helt ny skolan, ny klass & nya lärare.
 
För övrigt har jag ny design nu, så hoppas det går att kommentera!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: