Svar på frågestunden- Del 1

Varför började du blogga? :) 

Svar: Alla mina kompisar hade bloggar så då skaffade jag också det!

Vad har du sökt till gymnasiet? 

Svar: Ekonomi

Vad längtar du mest till 2013? 

Svar: Sommaren helt klart!

Kan inte du videoblogga mer? :D 

Svar: Jodå, dock hatar jag att bara sitta och prata med kameran haha...

Vad är din högsta önskan? 

Svar: Just nu: att få åka utomland och bort från kalla Sverige!

Vad vill du jobba med i framtiden? 

Svar: Har faktiskt ingen aning, så vi får se vart jag hamnar ;)

Favoritartist? 

Svar: lite olika, har ingen artist som jag alltid lyssnar på.

Favoritfilm? 

Svar: Hmm... typ LOL eller något liknande!

Hund eller katt? 

Svar: Hund

Pizza eller tacos? 

Svar: Pizza

H&M eller Gina Tricot? 

Svar: Gina

Blogg eller facebook?  

Svar: Blogg

Choklad eller chips? 

Svar: Beror på vad jag är sugen på

drömresemål? 

Svar: USA!

favoritstad? 

Svar: Stockholm

vad är ditt bästa minne från 2012? 

Svar: Halmstad!

vinter eller sommar? 

Svar: Sommar, helt klart!

kommer du att dumpa alla dina vänner nu när du har skaffat en pojkvän? 

Svar: Såklart inte!

När blev du tsm med Johan? 

Svar: 21 januari

Vart vill du helst resa? 

Svar: USA

Kan inte du ta lite bilder när du rider? 

Svar: Lite svårt att ta bilder när det är jag som rider, men kan väl be mamma ta det någon gång!

Vad ser du fram imot till sommaren? 

Svar: Sol, bad och värme

Favortit i din garderob? 

Svar: Just nu är det nog mitt linne från BikBok med en dödskalle på & min svarta tröja från New Yoker!

Vad är dina mål med bloggen? 

Svar: har nog inget mål egentligen, mer för att jag tycker det är kul att blogga!

Hur många läsare har du? 

Svar: Varierar men mellan 40-60

Vilka bloggar läser du? 

Svar: Mina vänners, bland de kända läser jag bara Kenza, Kissie och Isabelles

Hur länge har du ridit?:) 

Svar: hmm... gissar på 5-6 år

Kort/Lång

Svar: om du menar om jag är det så är jag kort, inte jättekort men jämför man med de flesta jag känner är jag nog kort.

Blond/Brun 

Svar: Beror på vem det är på, jag föredrar mig själv i blont i alla fall.

Hovmantorp/lessebo 

Svar: Hovmantorp

Cafe/resturang 

Svar: Båda!

Grundskola/Gymnasium 

Svar: Har ju inte börjat gymnasiet än så vet inte.. men tar nog gymnasium, ska bli kul med lite nytt!

Svart/Vit 

Svar: Båda

Facebook/Twitter 

Svar: Twitter

Youtube/Spotify 

Svar: Spotify

Idrott/Sim 

Svar: Sim

Hus/Lägenhet

Svar: Hus

Vilket är ditt favoritband?

Svar: Ingen aning..

Bästa låten just nu?

Svar: I'll be your man- James Blunt & Impossible- James Arthur

 
Del 2 kommer på söndag!

KOMMENTARER


Hej! Allt bra med dig? :)

2013-02-20 // 20:03:37

Jodå det är bra! :)
Tack så mycket & detsamma kram :D

2013-02-21 // 09:52:26
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: