Sanningar

Jag har svårt för att vara seriöst- Börjar alltid skratta när man verkligen inte får skratta. Om jag t.ex. ska berätta något för sina kompisar, börjar skratta och dom tror att jag ljuger. 

Jag har lyssnat på Uncover ca. 20 gånger i rad nu- Älskar verkligen låten och kan lyssna på den hur många gånger som helst!
 
Jag är livrädd för spindlar- Klarar inte att se en spindel på bild, kan dock kolla på tecknade spindlar i böcker/filmer osv. 

Jag älskar min mobil- den är fast i min hand, går knappt ingenstans utan den.

Jag tycker det är superskönt att gå osminkad men trivs inte i det- Går hellre med smink, känns säkrare.

Jag spelar musik hela tiden- har alltid någon musik på om jag är hemma, brukar både ha musik & tv:n på haha.

Jag längtar sjuk mycket till sommaren- Dock brukar ju inte vädret vara det bästa, men att slippa den tjocka vinterjackan och kunna gå ut i shorts och linne.

KOMMENTARER


» ❤ w i l m a ❤ http://wilmalinneas.webblogg.se

åh vad roligt inlägg, jag är typ likadan i allt förutom sminket :)

2013-01-07 // 08:13:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: