före- efter

 
Man ser inte sådär jättestor skillnad på bilderna, blir annat ljus osv. Men jag är nöjd iallafall! Har också 4 månader med min gose idag!
 
Sjukt vad tiden går snabbt, tänk att jag snart slutar nian? ska börja gymnasiet! Känns som det inte alls var längesen vi började sjuan, dock är jag väldigt glad att tiden har gått fort och att mitt utseénde har ändrats haha.. Har ungefär 4 veckor kvar på Bikupan innan klassen splittras. Har en väldigt härlig klass även om vi är sämst på det mesta haha. Kan ju säga att de enda tävlingarna vi vunnit på 3 år är hoppa säck i 7:an och nu kaksäljartvälingen i 9:an. GO 9D!

KOMMENTARER


Ja, visst går tiden fort? :) jag slutar också 9:an nu osv.. man vill ju börja gymnasium och träffa nytt folk osv men ändå vill man inte lämna sina klasskompisar nu när jag har gått i samma klass med dom i 4 år, 6:an-9:an :) men skönt med sommarlov ska det i alla fall bli :p

2013-05-22 // 21:05:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: