föreläsning x2

Go'kväll på er finisar!
Fick skippa sovmorgonen i morse eftersom vi hade föreläsning vid halv nio om "Lust & längtan" eftersom vi har Kärleksvecka på skolan. Försökte väcka min pojk i typ tjugo minuter, han sover som en stock :-) Men vi stack t bussen vid sju som jag ska göra resten av veckan också. Hade då föreläsning 08:30-10:00 lektioner fram till 12:30 och sen en föreläsning till. Avslutade dagen med ekonomi och tyska. Ikväll har jag pluggat (bakat cupcake till en redovisning imon, haha ska lära ut något så jag valde cupcake) Nu har jag lagt ner morgondagens kläder i gympaväska eftersom vi har det direkt på morgonen och ska krypa ner i sängen, behöver sova lite tidigare eftersom de blivit ganska sent de senaste dagarna.
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: