flyttat upp

Tjeena!
Tänkte börja med att berätta om min helg eftersom jag inte uppdaterat så bra :-)
Fredag: Va i skolan som vanligt, hade ekonomi, nak, studieteknik & matte! När jag kom hem vid tre så va Johan hemma och väntade på mig. Vi lagade mat på kvällen och runt nio kom hans pappa och hämtade honom så jag hängde med hem och sov där. Kollade film och mös
 
Lördag: Blev väck redan vid nio eftersom att han skulle spela match så jag va hemma vid tio. Åt frukost, duschade och somnade sedan två timmar i soffan haha. På kvällen va jag på kalas hos mina kusiner så jag va hemma runt halv ett-tiden.
 
Idag: Vaknade kvart i tio och sen åkte jag på samling, spelade antaligen min sista match idag. Den slutade tyvär 1-3 men vi va som vanligt mycket bättre och de spelade så sjukt oschysst och domaren gjorde inget åt de. Fick avbryta matchen 10 minuter för tidigt för vår målvakt blev skadad så ambulansen fick komma. Efter matchen åkte jag till Johan. Kollade fotboll och sen åkte jag hem vid kvart i åtta. När jag kom hem hade de flyttat upp alla mina grejer till ett annat rum eftersom vi ska börja göra om mitt rum där nere!
 

KOMMENTARER


» ❤ w i l m a ❤ http://wilmalinneas.webblogg.se

- min dag har varit toppen, din då? :)

2013-09-23 // 07:39:53

hur mår du idag då? :)
kram!

2013-09-23 // 09:13:04

Vad mysigt det såg ut!

2013-09-24 // 19:10:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: