om ni tvivlar så stupar jag

Halloj!
Slutade som sagt halv två idag vilket var väääldigt skönt! Va hemma lite efter två, åt och nu kollar jag tv. Ikväll händer inte så mycket, träningen är inställd. ska väl sätta mig med lite läxa inför nästa vecka så att de blir klart! Har ni som har iphone uppdaterat till iOS7 förrästen? Om ni inte har de, borde ni det! Haha, jag älskar de iaf. Känns som man har en helt ny mobil! Men sen har jag ju hört de som tycker det är dåligt..
Fredag imon, så sjukt skönt!
vissen blomma, haha fint..

KOMMENTARER


» ❤ w i l m a ❤ http://wilmalinneas.webblogg.se

- jag har en nikon d80 & använder mest det objektivet jag fick till den vilket är 70-200 :)
fast detta är ju en väldigt gammal kamera så den finns ju inte att köpa längre haha :-)

2013-09-21 // 07:59:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: