WilliamsLista 2

Go'kväll på er!
Idag vaknade jag vid elva, åt frukost och sen la jag mig i sängen och läste. Har ju en bok som ska vara utläst i veckan och en annan jag ska ha läst ett antal sidor i. Johan kom hit runt två/tre- tiden så vi har bara legat och kollat film resten av dagen, riktigt mysigt! Han åkte hem för en halvtimme sen och nu har jag precis duschat så nu snackar jag skype med min pojk :) Ska ta och fixa till lite i rummet, kolla lite bloggar + WilliamsLista 2! Måndag imorgon, sovmorgon till kvart i tio men slutar dock kvar över fyra..
 

KOMMENTARER


Sv; Ja precis jätte synd :(

2013-09-29 // 21:58:26

snygg! önskar dig en fin dag :) kram!

2013-09-30 // 06:45:26
» Princess Lilla Lii http://www.princesslillalii.blogg.se

haha, grymt roligt att vi typ har samma smak på kläder! vad kommer detta linne ifrån? det var supersnyggt!

Svar: haha taaack, detta är köpt på Zara!
Annie Hjelm

2013-09-30 // 18:48:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: