Bio- Robocop

Hej på er!
I måndags låg jag bara hemma och slöa hela dagen tills dess att Johan  och jag lite spontant bestämde oss för att åka in till stan och kolla bio, Robocop. 
Blev lite stressigt åd jag endats hade en halvtimme på mig att fixa mig eftersom jag fortfarande gick omkring osminkad och pyjamas.
Iallafall så var filmen riktigt bra och vi var hemma vid halv elva!
Då började vi kolla Spinderman, dock somnade jag mot slutet hahah. 
Igår åkte han hem vid fyra och sen tränade jag, sån jävla träningsvärk idag och lär vara ännu värre imon! Ändå rätt skönt att känna att det ger något!
 
Idag har jag ätit hos farmor&farfar, varit hos kusinerna och fikat och nu ska jag strax upp och äta lite. Ikväll ska jag träffa Jocke och baka lite!
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: