Myshelg

Hej på er!
Har haft en mysig helg så tänkte berätta dag för dag
fredags: Alla hjärtans dag, Johan kom till mig vid halv sju på kvällen och då åt vi tre-rätters med min familj. Sen kollade vi några avsnitt av PLL och bara myste. 

Lördags: Jag vaknade vid elva och åkte med pappaoich Hugo till stan vid halv ett för att hämta upp mamma medan Johan var kvar hemma och väntade på bussen. Sen åkte vi iallafall till Rotten på mammas kusins kalas som fyllde 20 i torsdags. Vi va hemma vid ungefär halv sex och då tog jag bussen in till stan med Ebba & Eleni, så åt vi på en Kinarestaurang ich pratade en massor innan vi tog bussen hem vid tio.
Jag sov sedan hos Eleni och nu ska vi strax upp och käka lite!







KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: