nikeid

Halloj!
Idag jag då i skolan mellan åtta- halv tre och jag hade vanliga lektioner. Redovisade en engelskapresentation + argumentationen som jag har haft ångest inför så länge. Tror verkligen ingen fattar hur sjukt nervös och rädd jag är inför att prata för folk, det är så hemskt. 
Men nu är det över, för den här gången iallafall...
Iallafall så har jag matteprov imon och sen slutar jag som vanligt vid tolv. Så sugen att gå på stan imon efter skolan men ingen kan hänga med och det är ju inte lika kul att gå själv.
Riktigt sugen på att beställa ett par skor från nike, men tycker det är så svårt att beställa skor..
 
Nu ska jag sätta mig och plugga igen, har ett jättestort noprov och en bok (där jag har ca. 120 sidor kvar att läsa) som jag ska ha läst ut tills på måndag.
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: