Fotat

Hej på er!
Helgen går som vanligt alldelse för fort!
I fredags åkte jag hem efter skolan, tränade, fotade och på kvällen träffade jag Jocke, bakade lite och spelade tv-spel!
I lördag blev jag väckt tjugo i tovl av att Eleni ringde, tur var väl det eftersom jag skulle ta bussen in till stan kvart över tolv haha så det blev lite stressigt men jag hann!
Vi gick på stan i det fina vädret och jag fick då med mig ett par jeans, en tröja och ett mobilskal hem, visar imon!
Mötte Johan vid stationen när jag kom hem och sen var vi hemma själva och lagade mat och hade det mysigt.
Idag har vi suttit ute på altanen och spelat kort, varit ute och solat lite och vid fyra åkte han hem.
Nu håller jag på att plugga,, ska äta lite strax och sen fortsätta plugga.
 
Har ett no-prov i veckan och en redovisning, jag som älskar att prata inför folk :-)
 
 

KOMMENTARER


» Felicia Lindblom http://felicialindblom.devote.se

sv: åhh men tack fina du :) hoppas du har haft en toppen dag :)

2014-03-30 // 19:14:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: