Diss&hiss


Heej, har lite tråkigt så slänger in en hiss/diss. Men ska typ sova nu! glöm inte anmäla er till Kvällens Blogg, för ni kan inte anmäla er längre än till 23:00! Så skynda er nu!
WOHO! MIN MOBIL ÄR UTLÄMNAD FRÅN VERKSTADEN! DEN KAN KOMMA IMON! :D :D :D
Ich bin happy!!
Men vi hörs imon! Vet inte vad som händer imon, skolan sen vet jag inte.

Spotify, musik♥♥
Sommaren, Woho! Härligt att den är påväg nu!
Fredagar, fredag imon! :D
Smulan, thihi älskar deej (a'♥
Verkstaden, min mobil kanske kommer imon! :D


Spotify, spotify free rycker 1 maj :(
Min mobil, skit mobil?
Flugor, en fluga i mitt rum nu, skjut irriterande!
Läxor, varför finnns dom ens?


KOMMENTARER


» filippa och linnea http://filippalinneas.blogg.se/

hejsan ! du har ju anmält dig till min designtävling! men nu har jag flyttat den tävlingen till www.filippalinneas.blogg.se ! men eftersom du har redan skrivit om tävlingen behöver du inte länka utan bara skriva att du är med! puss:)

2011-04-28 // 23:09:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: